Ensamhet

Skola idag mellan 10 och 13. Därefter blev det stan en sväng, själv. Jag köpte en kofta, tröja, mascara och lite småpyssel :) Den blev det hemfärd för lite matlagning och telefonsamtal. Jag vet inte hur många salonger jag ringt, och nästan alla som svarar låter jätteotrevliga! De kan väl ta lite hänsyn till att det inte är jag som bestämt att jag ska ha praktik en dag i veckan.. Men jag har iaf några som jag får besked ifrån nästa vecka. Jag vet att det är lite sent men har jag ingenstans att vara på, på måndag så är det ju bara så! Jag har iaf lagt ner en himla massa tid och telefonpengar på det här nu.

Nu sitter jag bara hemma, det blir nog inte så mycket mer idag. Ville ut och gå men har såna hemska skavsår så jag får nog nästan lov att skippa det.. Men ut o röra på mig måste jag verkligen komma igång med, jag kommer gro ihop snart :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback