Ge mig praktikplats!

Jag har lite småpanik över den här praktiken som ska bärja på måndag. Jag har ringt och jag har besökt salonger nu i 2 dagar, men ingen verkar intresserad. hm.. undra varför.. Kan det vara för att typ ingen vill binda upp sig på en praktikant 1 dag i veckan? Åhh, jag vill bara hitta en salong jag trivs på och som ligger någorlunda bra till :) Ska det vara så himla svårt?

Skola idag. Klockan ringde 6 och jag var inte riktigt på humör för att gå upp just då, en det var bara att ta sig i kragen och skutt aupp och in i duschen :) Sen rullade dagen på och tillslut var jag på väg hem :) Ätit grillad kyckling idag med bagutte :D Inte helt fel de inte.
Nu ska jag leta adresser till salonger som jag ska gå till imorgon. Så jag får plats någonstans någon gång. :P Wish me luck !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback