Helgens bravader

I fredags så hade jag och mamma myskväll här hemma. :) Hon sprang runt överallt och städa och sydde gardiner som hon sen hngde upp och började planera målning av möbler, när hon höll på med den så gjorde jag en tacopaj som vi senare satt eoss ner för att äta :) Det var himla gott måste jag säga! Sen blev det lite tv tittande innan hon gav upp för att inta sängen och jag sätta mig vid datorn en sväng :)
Halv 6 i lördags ringde Kristoffer för att säga att det var dags att kliva upp om jag skulle med dom hem, vilket jag skulle så det var bara att kliva upp och klä på sig och traska iväg till busshållplatsen. Väl i Älvdalen blev det sängläge i ytterligare några timmar så att man skulle orka med kvällen :)
Kvällen blev kanon bra! :) Vi knallade runt lite under cruisingen och sen gick vi vidare hem till Pontus och därefter ner på parken :) Det var en mycket lyckad kväll tycker jag :D

I veckan blir det massor med teoriläsning. Uppskrivning på fredag! Är lite nervös men hoppas på det bästa! :)

Nu ska jag in i duschen sen göra iordning en kycklinggryta m thai influenser :D Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback