IKEA

Åkte in till stan runt 12 idag för en fika med Cattis och Lova, det var mycket roligt! :) Satt på cafét ett bra tag men till sist fick vi lov att springa på toa och sen fick jag skynda hem till Väsby, då pappa var där :) Väl hemma så började vi med att åka på Konsum och handla hem lite mat. Pappa gjorde sen spaghetti och köttfärsås vilket är en favorit då pappa gör den :) Mums! Senare så åkte vi iväg på IKEA där jag köpte mig ett stort lakan och pappa en dörrmatta :) Färden styrdes nu till Bauhaus? (stavning) för lite kik. Sen blev det Vaxholm, en italiensk glass och lite båttittande :) Sen satte jag mig bakom ratten och vi påbörjade resan hemöver :) Höll för övrigt på att krocka :P Då jag inte visste vart jag skulle stanna vid alla jäkla stopplinjer, trafikljus, järnvägs övergång + solbländning! Då jag var som mest inne i förvirring kommer det en bil och svänger 2 cm framför mig! Men! Vi klarade både oss och bilen :) Vi kom hem! Haha.
Nu ska jag inte göra allt för mycket mer ikväll, imorgon blir det praktikplats letning :P Måste hitta en salong.. Och på tisdag kommer Älsk. :D Mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback