Intensivkurs

Så där ja, nu har jag påbörjat min intensivkurs så nu hoppas jag och håller alla tummar jag har på att jag ska klara det :D Jag vill så gärna få kortet!
Jag har hittills haft 3 körlektioner och avklarat fas A,B,C och F :) Så nästa fredag ska jag vara redo för skrivning och halkbana är det tänk.
Igår efter körningen så åkte jag och pappa mot Väsby för att kika på lght åt mig. Den var underbar och jag vill aldrig behöva flytta därifrån, ett sånt ställe vill jag bo på jämt! Helst med Kristoffer. :)

Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt här hemma, det blev ju sånt flaxande igår.. Men det var det verkligen värt! :) 70kvm åt bara mig! :D Nu blir det snart ett samtal till Kristoffer, längtar efter honom redan och han har bara varit borta sen i lördags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback