Närakut

Har en tid 13.10 idag på löwenströmska sjh. Ska ta reda på vad det är som gör så fruktansvärt ont då jag andas på nätterna och när jag rör mig. Sköterskan jag pratade med tyckte det var mycket märkligt att läkaren jag var till i Mora inte ville att jag skulle komma tillbaka på återbesök efter penicillinkuren i Juli och att han inte tog några blodvärden. Det kan jag också tycka va konstigt. Det enda han gjorde var att lyssna på mina lungor och sen skriva ut en himla massa medicin, snacka om att göra det lätt för sig.
Nu är det fredag och helgen är här igen! Vilket är galet skönt. Har varkligen haft svårt fär att gå upp de här morgnarna.
Meningen var att jag skulle ha Kräftskiva och jag bjöd ner massa folk från Mora. Typ ingen kunde och de som kunde ville plötsligt inte, man duger tydligen när man är i Mora och de inte har någon annan att vara me.. ? 
Kanske ska ta och träffa Cattis imorgon och på söndag kommer pappa ner och bor hos mig en natt innan han åker till Frankrike på jobb. :)
Sen börjar en ny vecka och jag får besök! Av Kristoffer, längtar jättemkt efter honom! Galet. Ska se till att vi kommer iväg på ikea på tisdag så jag får köpa lite nytt tingel tangel och små plock. :) Alltid roligt med förnyelse. Sen ska jag försöka klämma in ett Skansen besök, då jag fortfarande har 2 fribiljetter:) Och även lite god mat ska det bli och en himla massa mys!

Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback