Röntgen, blodprov och lungkapacitets test

Allt såg bra ut, men hon sa att mina problem berodde på att jag haft en lunginflammation, och någonting i lungsäcken. Och nu när allt det torkade upp så fick jag ont. Men en sak kvarstår i mina funderingar.. Jag har ju haft det här så himla länge, betyder det att jag haft lunginflammation i flera månader?

Efter besöket på akuten gick jag igenom Väsby centrum. Det var betydligt större är jag trott! :) Frågade även efter praktik på ett ställe, men de nobbade mig direkt :P Sen blev det fredags shopping på ica. Ikväll bjuds det, kött, kroketter, beasås och baguetter i ugn :D Smaskens, lite tråkigt att man får avnjuta det helt ensam, vore ju lite trevligare om man haft lite sälskap, men eftersom vännerna allt som oftast sviker så börjar jag bli van det här nu :)

Ungnen väntar på kroketterna och brödet :) Här ska mysas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback