Skolstart

Ja nu har klassen precis kommit till skolan för upprop och här sitter jag i Mora. :) Det hela beror på att det hela sommaren har stått på hemsidan att vi börjar tisdagen den 21a. Vi bokade en tågbiljett ner idag och allt var klart, men då dimper det ner ett brev i brevlådan i fredags och där står att vi börjar måndagen den 20e :) Jippi för mig :P Men eftersom biljetten inte gick att boka om så bestämde jag och mamma att jag fick åka ner idag iaf :) Och det känns faktiskt ganska skönt. Känner mig inte alls manad för skola. Har inte pratat med någon i klassen sen vi slutade i juni och jag vet att de tsm har hittat på en massa saker nu i sommar så jag vet inte hur allt blir.. Känns lite tungt om jag ska vara helt ärlig. Jag vill ju ha vänner att ty mig till även när jag är i Sthlm. Det är ju inte spec roligt om man ska behöva må dåligt pga man inte har så bra kontakt med klassen. Inte så roligt att behöva sitta sj hela dagarna efter skolan. Vill ju kunna hitta på saker :) Sthlm är ju så mysigt egentligen!

Nu ska jag ladda inför resan ner och inflyttningen som ska ske i min ensamhet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback