Telefonsamtal från K

Hur sött kan det bli, jag hade inte hunnit svara på ett sms från Kristoffer som jag fått ett bra tag innan jag såg det.. Och eftersom jag annars brukar vara snabb som den på att svara så slog han mig en signal för att höra så att allt var under kontroll! :) Mys! Det är kärlek, att vilja höra så att allt är bra för att man inte hört av sig på nån timme, att ringa för att vilja höra rösten på den andra. Jag blir så glad av såna små vardagliga saker som ett litet telefonsamtal. Jag kanske är tokig men så är det iaf :D Och jag gillar det.
Tänk vad roligt det vore om man fick ett otippat sms eller ett samtal man inte väntat lite oftare. Känns så ensamt när det bara är föräldrar, syskon och pojkvän som hör av sig. jag ska inte säga bara om det, blir glad av de samtalen också så klart! :) Men vore roligt om någon hemifrån eller någon i klassen för en gångs skull skulle vilja ge istället för att bara ta.. Det blir lite tröttsamt att alltid själv få dra hela lasset om det ska bli något. Spelar egentligen ingen roll vad det handlar om..

Har nyss varit duktig och diskat undan, plocka ihop, dammsugit och vattnat blommorna :) Nu ska jag snart slå mig ner framför tvn som är min bästa vän här, då jag inte har ngn att umgås med.. Det är tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback