Tjosan :)

Nu är ju jag en sån där velig en.. så nu har jag börjat tröttna på tanken om att åka in till stan för o se massa folk på scen :P Jag hade imorse när jag vaknade bestämt mig för att se Shrek 2 som går på 5an ikväll. Men när Cattis då ringde så lät det mycket roligare, det är det för den delen också! :D Absolut mycket roligare! egentligen.. Men det tar ju sån himla tid att åka in tycker jag och sen måste jag passa både pendel och buss på hemfärden. Så nu blev jag så kluven.. Jag får ringa Cattis sanrt o höra efter hur de ska göra för nu är klockan snart 17 o de tar ett tag för mig att åka in också. Jaaa... vi får helt enkelt se hur det blir :)


Snyggon

En bild från en kväll för ett x antal månader sen :P Vi ser ut att ha väldigt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback