Upplands väsby

Nu har jag flyttat in :) Det är kanoners här! helt underbart ställe. Lite som Mora faktiskt. helt klart ett hel mysigt ställe! Här kommer jag att trivas superbra så länge jag har bostad här!
Har börjat packa upp allt nu och har ätit lite pasta carbonara vilket är en favorit :D
Nu blir det mer uppackning sen ID på kanal 5.

Kristoffer har nu börjat jobba igen efter en hel sommars ledighet. Kändes lite underligt att behöva säga hejdå efter att ha varit såå tighta ett tag. Vi har praktiskt taget bott ihop under de här veckorn jag varit hemma. inte många dagar som vi spenderat själva. Och som jag har njutit av det hela! Ville aldrig att hösten skulle svepa in, men nu har den ju tydligen gjort det iaf. Och det är ju inte mycket som jag kan göra åt det.  Nu är det bara att börja ladda inför skolstarten imorgon. Vi ska tydligen bli faddrar åt ettorna. Så morgondagen bjuder på lekar i Rolis. Kan bli skoj! :) Jag hoppas iaf på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback