Ännu en förkylning har mig i sitt grepp

Jag kommer nog att få leva med att vara förkyld varannan eller var tredje vecka.. Är så sjukt jobbigt, är snuvig, och hostar som en tok.. Lite feberkänningar har jag också haft under dagen men jag kämpar iaf på :)
Haft 2 prov idag, började med ett frisyr prov som jag bara lyckades få ett Vg på pga att jag hade flätat 2 slingor i luggen och då hade jag tagit upp för mycket hår tyckte läraren.. :/ Hon säger att hennes personliga smak inte ligger till grund för betygsbedömninge, men det vet jag väl inte om jag vill tro på, jaja ett Vg är ju iaf ett Vg.. Även om jag gärna sett ett M framför ;) Efter det hade vi fön prov och där blev jag godkänd :D Man kunde bara bli godkänd eller inte så det var skönt, då kände man ingen superpress. Och imorgon börjar dagen med ett permanentrullnings prov som jag gruvar mig inför som tusan.. Vi har 1 h och 20 min på oss och då får man inte ha ett enda minus för att få Mvg.. De blir tufft.. De har bestämt sig för att alltid bedöma allt så som gesällen bedoms. Så jag antar att det är bra :D

Imorgon blir det hemfärd med buss 13.20 :D Såååå skönt det ska bli, har inte sett Kristoffer på en evighet känns det som så nu ska jag umgårmed han i helgen sen blir det Mora och sen Malung för lite övningskörning, dagen 18 närmar sig, bara 27 dagar kvar nu och mys med lillebror ;) Och massa annat mys och skoj hoppas jag lovet bjuder på :D

Nu ska jag pillra på och snart krypa ner i sängen igen..

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback