Äntligen!

Lov lov lov!! Som jag har längtat! Jättejobbig dag idag.. ville till en början att den skulle ta slut innan den knappt börjat, hade permanentprov och det gick åt skogen! Fixade G men då hade jag hellre fått Ig och en chans att göra om och bättre! Arg! Hatar permanent!! Plus en förkylning som håller mig hårt intill sig.. Siiter och snörvlar och hostar, känner mig måttligt fräsch.. men men.. Är nu iaf HEMMA! Skönt! Imorgon blir det middag för 2 på Kina, Kristoffer har bokat bord! :D Myspys. Sen blir det Älvdalen! Vad som vankas där vet jag inte än men hoppas på något trevligt.
Pratat med Moster över msn ikväll, trevligt, fick lite kort på lilla Loke som är så söt! :) Så pluttig! :D
Saknar lillebror men det blir till och åka dit på tordag! :D:D

Nu väntar alvedon, nässpraym hostmedicin och sängen!!! Morgondagens utflykter tar nog lite energi.

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback