Mitt hår, en katastrof!!

Helgen har varit fin, var i Älvdalen ehla helgen och åkte skoter! Det var så sjukt skoj :D Lördagen bjöd även på bowling. Igår så skulle vi i skolan ha egen hårvård.. Jag beslöt mig för att jag ville ljusa upp mitt hår lite för att komma närmre min egen hårfärg och på så vis slippa utväxt, men det hela slutade med att jag nu sitter med ett sjukt risigt hår som är, beiget, ljusrosa med lila toner oranga och bruna fläckar! I HATE IT!! Men ska se om jag kan göra något åt det på torsdag, jag hoppas verkligen på att de kan få mitt hår till en normal färg igen.. Vill inte se ut som ett freak! Usch..
Idag hade vi idrottsdag och jag, Mateja och Aracelly var och klättrade i Västberga :) Det var mest läskigt att det var så högt! :P Men men, 2 h rulade iaf på :D
Imorgon är det alla hjärtans dag och jag ska kanske på bio med Kristoffer men vi har ännu inte riktigt klappat det, men det lutar iaf ditåt. :) Annars blir det mys framför tvn hemma hos mig antar jag. :) Inte helt fel det heller. Helgen bjuder på kalas i Malung på lördag dag då lillasyster fyller 15 på söndag det firas hemma i Mora på söndag och kalas för Maria i Bergkarlås/Risa på lördag kväll :) Massor med födelsedagar nu framöver. :D

Emma

Kommentarer
Postat av: Crazypill

Kul med kalas! Massa god mat oftast.

2007-02-13 @ 20:03:40
URL: http://crazypill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback