Mys på Alla hjärtans Dag

Det blir nog inte en så tokig dag som jag trodde när jag vaknade i morse med täppt näsa, halsont och huvudvärk. Men det har släppt nu, så nu är jag taggad för middag 20,30 :) Såå mysigt! Har varit och köpt en röd tunika dagen till ära, men den ska även användas på lördag. Jag är i behov av kläder, men med min ekonomi är det en sak att glömma. :P Men nu börjar iaf dagen D närma sig, nämligen dagen då jag blir 18! Längtar så! :D
Nu ska jag ta och bättra på sminket lite och bestämma mig för vilka skor det ska bli och sen bara vänta, till klockan närmar sig åtta så jag kan ta t-banan bort till medis och äta lite middag :D:D Mys mys!

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback