Stockholmare och snö ;D

Helgen är över ännu en gång, men det har varit en riktigt trevlig helg :) Sov hemma hos Carola fredag-lördag eftersom hon skulle fixa mitt hår innan öppethus som vi hade igår. Igår så var jag, Mateja, Hanna och Carola hemm ahos mig och hade riktig tjejkväll med pizza, chips, dipp, film och prat :) Hanna som över medan de andra åkte hem.
Det började snöa här igår så nu har vi massor med snö också.. Jag kikade ut genom förnstret igår efter 00 och vad är det jag ser?? En äldre herre har plockat fram längdskidorna och stakar sg fram på trottoaren utanför mitt fönster, jag säger bara en sak.. Stockholmare och snö :D:D haha

Idag blir det en slö dag..

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback