Arg!

Åh jag blir så arg! Jag frågade nämligen Kristoffer för snart 1 vecka sen om vi skulle åka till Rättvik idag när det är cruising, svaret jag fick var, vi får se. Igår ringde han och frågade när jag kom hem från Malung för han skulle till Malung med sina kompisar?! Han frågade för att veta om jag hann åka dit med dom. Men till saken hör att han bara fixat plats i bilen dit åt mig.. Jaha, och hur hade han tänkt sig att jag ska ta mig hem? Han tyckte jag skulle åka med min mamma, men hon ska inte hem och det har jag vänligt men bestämt sagt till honom ett par gånger utan respons. Och det senaste jag hörde från honom var, och när ska du fixa skjuts åt oss någonstans? Som om att han inte vet att jag typ har 0 kompisar här och definitivt inte känner någon jag kan be vara chaufför en hel kväll åt fyllon.. Men det vill han inte lyssna på, så nu sitter jag här, efter timmar av hårlockning, sminkning och val av kläder förjäves.. Jaja, lika bra att byta om till myskläder och se en film eller ngt. 
Plus att han fixat skjuts åt lillebrorsan t.o.r!!! Arg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback