Nästa..Augusti

Ja, imorgon drar augusti igång och det ser ut att fortsätta vara kallt, snålblåst och regnmoln 24/7.. Just för stunden kikar faktiskt solen fram men snart börjar et väl droppa ner några stänk igen.. Har iofs bara varit hemma ca 2 veckor av den här sommaren så jag ska ju inte klaga allt för mkt, men jag känner redan nu att det här vädret tar kål på mig. Hu rhar ni stått ut med det här i 2 månader?! Jag har iaf fått känna på sommar i 5 veckor, men då tyckte jag att det var för varmt och klagade över det ist, men 46 grader kan bli lite mkt även för mig :)
Har spenderat en natt hemma hos pappa i Malung och myst med lillebror och sett magen som växer:) Mys! Övningskört ett x antal mil har jag också gjort, det går bättre och bättre.
Ikväll är det cruising i Rättvik som hägrar och jag ska väl snart skutta in i duschen och göra mig iordning antar jag. Kristoffer, Pontus o Putte hämtar upp mig om någon timme, så det gäller att vara klar då.
Imorgon ska jag upp tidigt igen och jag känner på mig att det inte kommer att bli många timmars sömn om ens någon. Men jag får ta igen det imorgon. För på torsdag är det åter Boggberget som gäller:D Då måste man vara fit for fight igen! Det är sista torsdagen där uppe nu och på lördag åker Kristoffer ifrån mig en vecka till Mellby. Trist.. Men som tur är så är jag uppbokad hela dagarna till han kommer hem med körskola! Börjar bli lite nervös inför det här nu, men jag ska nog ordna upp det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback