Underbart!

Käkar penicillin för en förkylning som inte vill släppa taget om mig.. O stark hostmedicin för hostan som aldig ger sig.. Är helt slut i hela kroppen.. :/ Super jobbigt..
Har iaf haft det underbart sen jag kom hem! :) Dansbandsveckan måndag-lördag :D Kanon.
Lasse stefanz på boggberget, classic car week drar igån nu o en himla massa mys o gos! :D
I love this! Vill alltid ha det så här.
Har hittat en 2a i Väsby som jag ska flytta in i snart. Och en intensiv kurs för körkort ska jag ta, börjar den 6e augusti. Det här kommer bli toppen! Jag ska fixa det, det har jag gett mig 17 på. Jag måste. :)

Kreta
Jag o Kristoffer i Chania Kreta
kreta
Platanias Kreta
malung
Förtältet i Malung
jag o skrutt i bilen
Vi i bilen i R-vik


Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback