Andra veckan.

Nu har andra veckan pa min sommar dragit igang och jag ar brunbrand och somrig :) Det gillas!
I torsdags jobbade jag pa som vanligt da jag ser min familj klampa in pa cafeet :) Fick en smarre chock av att se hela patrullen :) Men det tackar jag inte nej till. Och extra ledigt fick jag ocksa! Sa hela helgen har varit ledig! VI har badat badat och badat! :) Var i Elafonisi igar och det var saa vackert! Vita strander, turkost vatten och rosa vattenbryn och jatte varmt vatten! :) UNDERBART!
Nu ska jag kila ivag till hotellet som pappa och co bor pa. Aven jag i 1 vecka.

Langtan efter karleken har ocksa borjat rejalt. Visst det har bara gatt 1 vecka nu men bara tanken pa att det ar ca 3 veckor till tills jag far krama om honom gor ont.. :( Man borde inte vara ifran varandra sa lange!

Har fatt reda pa ngt MKT skoj i veckan ocksa! Men det ar kanske lite hemligt annu sa jag skriver inget. Men ngt Roligt kommer ske :)

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback