Hemlangtan..

Nu borjar jag faktiskt sakna Sverige, jag vill ha lite kyla och lite moln, vi har nu haft 45 grader i flera dagar! Jag svettas som en tok!
Langtar aven efter familjerna och karleken! Men nu ar det bara 10 dagar kvar tills jag far kramas med Kristoffer igen!! Langtar oerhort mkt har aldrig varit ifran varandra sa har lange, det blir over 4 veckor innan vi ses.. :/ Det ar for lang tid helt enkelt. Jag solar och jobbar for fullt har nere och allt gar bra g\forutom vissa stunder da jag bara vill hem.. Trist, men i august nar jag ska hem kommer jag nog att se tillbaka pa sommaren med ett leende for det ar inte alla som har jobbat pa Kreta ;) Haha..

Nu ska jag kampa mig upp for backen o hem

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback