Inte ett moln..

Nej, jag har inte sett skymten av moln pa 3 veckor nu och det kanns underbart! Inte alls som hemma i Sverige dar somrarna oftast bestar av regn och nagon enstaka dag med sol. Dock med moln pa himlen :)
Nu har varmeboljan lagt sig vilket ar grymt skont! Man kunde verkligen inte vistas utomhus och man kunde definitivt inte sova pa natterna. Men inatt sa har jag sovit otroligt bra. Det har flaktat fran fonster och flakt och inte bara blast varmt. Skont!
Idag ska jag jobba 12-16 och 20-22.30. Imorgon ar jag ledig vilket kanns riktigt harligt da jag nu jobbat 10 dagar pa raken. :) Ska ligg apa stranden hela dagen och battra pa brannan :)

Nu ska smorgasar snart bli gjorda och jag ska invanta mina kunder :)

Om 5 dagar far jag krambesok :D

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback