Kato Stalos-Kreta

Det ar stallet jag befinner mig pa just for stunden och forresten resten av sommaren ocksa! Har varit har i 2 veckor och 4 dagar nu. Det ar varmt! 45 grader. Man orkar inte vara ute alls och det marks for det ar inte en enda turist som ar ute och strosar eller ligger pa stranden! Ha! :) Om 9 dagar kommer min Skrutt ner och halsar pa! Langtar ihjal mig snart! Men snart sa!!
Ikvall ska jag se pa allsang pa skansen pa Svt Europa! :) Det ni ;)
Morgondagen och resten av veckan bjuder pa jobb, ledig sondag o sen igang igen. Kristina har lovat mig nagon dag extra ledigt da Kristoffer och co kommer sa jag kan visa dom runt lite! Trevligt!

Nej nu ska jag hem och duscha av mig eller om ja kanske ska ner i havet o svalka av mig :) hm.. vi far helt enkelt se hur det blir! :)

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback