Dolly Parton

Tänkte skriva ett litet inlägg om konserten jag var på i fredags med familjen. Jag har aldrig förr lyssnat på Dolly, jag har väl hört hennes musik och så men det är ju inte diret så att jag är något Dolly fan. Men jag blev glatt överraskad av det jag såg, hon verkar vara en supergullig person :) Första delen var det mycket ballader och hon pratade mycket om sin familj och hennes uppväxt. Men efter pausen så drog hon igång rejält, country mormor! :D De var typ fullsatt globen och värsta stämningen. Det var riktigt roligt! :D

dolly


Idag har jag inte öppnat dörren och inte tänker jag göra det heller, jag ska bara sitta inne och mysa. vaknade av att de blåste och regnade imorse så då bestämdes det att det skulle bli en mysdag :) Nu har det dock blivit finväder lagom till att solen ska gå ner.. Men jag ska nog helt enkelt bara fortsätta vara inne.
Imorgon ska jag till skolan i 2 h sen in till stan för och se om det finns något fint man kan köpa som man kan ha på sig på födelsedagen. :) Sen hem till Cattis där jag ska bo först och främst till onsdag och från nästa vecka 8 veckor framåt.

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback