Jag vill inte tillbaka..

..inte än, jag vill vara hemma bara lite till.. lite.. Lovet har varit fantastiskt och jag längtar absolut inte alls tillbaka till Sthlm.. Vill vara hemma jämt nu. Det känns bara tungt just nu när jag tänker på att om 11 h sitter jag på tåget på väg ner igen.. :( Men jag har en himlans tur den här veckan för mamma kommer ner till mig på tisdag och åker hem onsdag, så lite sällskap får jag iaf :):)
I helgen åker jag antagligen hem igen :) Annars får Kristoffer pallra sig ner till storstaden. Jag tänker då rkt inte sitta där själv en hel helg. Aldrig! No way!

Nu väntar jag på att mamma ska komma hem så jag får se henne lite innan jag måste kryp atill kojs för att över huvudtaget orka ta mig upp vid 4 imorgon bitti.. Inte lockande alls..

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback