Bulgarien?!

Så var veckan i Bulgarien, Sunny beach över. Kom hem i onsdags men har inte hunnit skriva något om det.
Bulgarien var inte vad jag trodde, visst var det full fart som på alla andra charterstälen men det var inget fint alls med det. Vissa var det väl vackert med den vita stranden och det blå havet med resten? Njee, det får ju knappast topp poäng av mig. Men om några år kan jag tänka mig att det blir ett riktigt bra ställe för oss nordbor :) Plus att vi fick lära oss att Bulgarier inte är kloka och absolut inte kan engelska. Det var lite av en besvikelse. Men visst hade vi det mysigt och kul också! Kortspel, solning och mat ätande :D:D Inte helt fel. Nu väntar någr aveckor i skolan och sen bär det av mot Kreta i 2 hela månader, hujedamig. :D Haha jag kan knappt fatta det. Jag ska vara Bruuun när jag kommer hem det lovar jag mig själv. :)

Nu ska jag snart ha frisörlektion och bleka slingor :D

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback