Långhelg!

En helg som varar mer än 2 dagar är ingen jag tackar nej till, jag älskar när man är lite extra ledig så att jag kan spendera mer tid hemma i Dalarna. Jag tycker att livet här nere i Sthlm är riktigt trist, jag går till skolan på morgonen och sen oftast hem direkt. Sen bänkar jag mig framför antingen datorn eller tvn. Jag blir ju knäpp om jag ska fortsätta leva så här i 2 år till. Jag måste komma ut lite mer. Får helt enkelt ta och ta tag i det här, och det genast!

I fredags så var jag hår ass åt Make up store, det var riktigt roligt. och ett par fina brännblåsor på min ena tumme fick jag också av att ha lockat ett x antal hår :) Efter det blev det löptur till tåget, satt mig på tåget med höst 5 min till avgång, jag var lite småstressad ett tag. Men jag kom med och kom hem.
Trodde att det skulle bli ett Malungs besök på lördagen men det fick tyvärr ställas in i sista sekund, pluttisen hade fått magsjuka stackar.. :/ Usch men i helgen gör jag ett nytt försök! :D Längtar som en tok efter lillebror nu!
Resten av ledigheten spenderades i Älvdalen. Alltid lika trevligt.

idag kom jag tillbaka till storstaden och var i skolan till halv 3 därefter for vi några stycken mot stureplan och Make up stores "kontor" där vi skulle få plocka ut lite varor. Detblev en ny foundation, 2 ögonskuggor och en burk med cover :D Niiice!

Och om 13 dagar så drar vi mot sydligare breddgrader i en vecka! :D Jag Kristoffer, Cattis och Fredrik! Längtar! 

Emma 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback