Lov?!

Vad är det här? Jag var ledig måndag, tisdag, åkte till Sthlm går i skola onsdag och idag när jag kommer till skolan är det bara jag och 2 till där och ingen lärare.. Det visade sig att hela klassen utom vi 3 fått reda på av läraren och varandra att vi var lediga idag och imorgon.. Där ser man hur omtyckt man är i klassen. Så jag hade lika gärna kunnat stanna kvar i Dalarna hela veckan och sen åkt hit när det blir dags för Bulgarien ist.
Gick i stan en sväng och sen ringde pappa och sa att han hittat en fin och bra digitalkamera som han skulle köpa och skicka med Ida och Sandra som kommer imorgon! :) Nu har jag något så jag kan föreviga min semester med :D

 Nu funderar jag på att ta en liten sova middags lur ;) Är grymt trött..

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback