Måndagkväll + Bilder

Jaha.. Nu sitter jag åter här framför datorn och gör inget spec. :P Har kikat bilderna från bulgarien, inte helt fel. Längtar tillbaka till värmen och solen, här är mest grått och lite duggregn..
Idag kommer Cattis tillbaka hit så nu bor vi båda här i 2 nätter. För på onsdag får jag flytta hem till Bagarmossne igen, och mitt badrum är såå fint :) En riktig dusch och allt är nytt och fräscht :D Längtar. Men det blir inte lånvarigt där, för den 9e åker jag som sagt igen och kommer tillbaka den 5e augusti tror jag. 
Idag så började skolan 12.40. Inte helt fel och morgondagen bjuder på samma tid :) Fast då slutar jag 3 och idag halv 5. :) Jag älskar soooovmorgon! 

Jag har varit riktigt duktig här idag, har skurat badrummet helt och hållet, och plockat iordning i rummet och ska snart kasta mig över lite disk. Sen ska jag nog bänka mig framför matteböckerna då jag har prov på onsdag.. 

Bilder från bulgarien kommer här :D 

Jag och c planet

Jag och Cattis på planet

stoffe o r?nn planet
Fredrik och Kristoffer på planet

3 p? viking
Kristoffer jag Fredrik på "Viking"

me and kris
Jag och Kristoffer

vi 4 p? tur
Hela högen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback