Snart slut på 1an igen

Nu börjar även detta läsår lida mot sitt slut, jag har snart klarat av 1an än en gång. :) Men nu känns det bättre än vad det gjorde förra året. Nu vet jag att jag går rätt linje. Jag fick reda på 2 av mina slutbetyg idag och det var 2 Mvgn, i Samhäll och Bild & Form. :D Nöjd. Jag hade mateprov idag och jag blev godkänd, det trodde jag faktiskt inte att jag skulle bli, kändes inte alls så när jag imorse satt och skrev provet. Matte och jag går inte alls ihop särskilt bra.. Men ett g i B kursen ska jag allt klara.
Imorgon ar vi egen hårvård och på fredag har vi nog också det skule jag tro. Måndag bjuder på Grönalund och tisdag, Onsdag är jag ledig. Torsdag blir det skolavslutning i Kungsholmens kyrka. Sen SOMMARLOV! :D Lördagen efter skolavslutningen så lyfter planet 07:00 till Kreta. Ska bli jätte spännande. Men har börjat bli lite nervös..

Nu ska jag snart ta och dra mig mot Bagarmossen för att börja stöka iordning i lägenheten, Känns så himla bra att få tillbaka den nu!

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback