Sunny Beach

Ja, på tisdag bär det av! :D Som vi alla har längtat och nu är veckan snart här! :)
Helgen har gått fort, Ida och Sandra har varit här. Vi har sprungit benen av oss i stan och så har vi åkt oss snurriga i karuseller på Grönan! :D Me like! Jag som aldig tyckt om berg och dal banor shockade mig sj med att åka alla jättemånga ggr! :D haha. Slänggungorna däremot är inte alls min favorit. Usch jag var säker på att jag skulle börja hyperventliera när jag satt där, så svettig som jag vr då jag satt i den var det länge sen jag var, usch vilken hemsk karusell! Jättehögt övanför vattnet. :P Haha, men som vi skrattade!

Nu ska jag invänta Kristoffer som snart knackar på dörren!

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback