Älskade lillebror

Mitt liv förändrades för alltid den 3e december 2005. Dagen då min lillebror fick se dagens ljus för första gången. När pappa ringde mig den kvällen var det ren och skär lycka. Jag kunde inte ta in orden han sa då. Att jag fått en lillebror och att han var den finaste lilla pojken! Tårarna rann länge utefter mina kinder just den kvällen! jag var så lycklig! Och morgonen efter var jag först på plats på BB för att beskåda den lilla underbaringen! Och han var verkligen det finaste jag sett! Så otroligt liten! Så galet söt! 
Och nu fyller han snart 2 år och jag ska snart få uppleva ett till samtal från BB och lillebror ska bli storebror. Låter lite märkligt han är ju så liten själv än :) 

Ville bara skriva ett litet inlägg om min lillebror som jag älskar så oerhört mycket! Han är den bästa!  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback