Det drar ihop sig

Ännu en helg är i intågande och jag kan inte längta mer :D Första dagen i skolan idag för den här veckan.
Har inte mått nå vidare på hela veckoan men idag kände jag det som att jag fick lov att gå till skolan och det var ju inget ansträngande som skulle göras. Vi började med svenska 10:10 som slutade kl 11 sen blev det till att gå på daglivs för lite smörgås köpa så att vi inte skulle svälta ihjäl i Spånga. För dit skulle vi bege oss för en föreläsning på Hårologerna. Och shit vad man fick lära sig saker! Skolan hade inte kunna gjort det bättre. Han gick igenom en himla massa saker och så fick vi papper på allt han gick igenom. det var en lärorik föreläsning. Sen fick vi testa våra hår med en apparat och se styrkan och töjbarheten på håret. Och sist så berställde vi lite olika produkter, jag beställde shampo, balsam, leav in inpackning och hårspray. :D

Nu ska jag inte göra många knop till idag. Mår lite illa nu igen. :/ O ladda upp inför skolan imorgon som innehåller en lektion med film och sen idrott. Sen kommer K :) Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback