Duktig

Idag har jag uträttat lite saker trots att jag varit hemma och är sjuk. :)
Har pluggat, varit på biblioteket och skaffat mig ett lånekort så jag kunde låna lite böcker. Väldigt intressanta.. haha Stilguiden, Arkitekturhistoria och Modets historia under 1900 talet. Men dessa böcker kan jag nog ha stor nytta av nu när jag kommer in på 1900 talet och jag saknar info från nätet till arbetet.
Jag hålle rpå och tvättar nu och är duktig och snart ska det bli matlagning och tillsist blir det städning om jag orkar, annars tar jag det imorgon :)

Till helgen tror jag det blir så att K kommer ner och gör mig sällskap så åker vi tsm hem på söndag då jag ska hem och fira lillebrors 2 års dag :D Och ha praktik hemma på måndag. Känns bra! Vi ska ut och prenst och julhandla på lördag är det tänkt. Och det kan behövas då jag knappt hunnit tänka alla dessa julklappar som ska inhandlas. Men det löser sig, det gör det alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback