Familjärt besök på intågande

Ja nu är familjen inpackad i bilen och är på väg ner mot Väsby :) De hade dock inte hunnit så långt som de velat än då det var en himla massa slask på vägen och med andra ord dåligt före. Men de kommer inom sinom tid :) Längtar!
Mat ska det ätas när de kommer också, Taco paj, vilket är en utav mina favoriter :D Meningen var ju att jag skulle laga en middag men eftersom jag är så seg, och måste duscha innan ja kunde knata iväg och handla så sa mamma att vi kunde äta pajen hon hade med sig ikvll så fick jag fixa maten imorgon ist. Och det lät bra tyckte jag. Då kan jag ju sitta här en sväng innan duschning och mys tillfixning med lite ljus.

Nej nu ska jag nog ändå ta och göra någon nytta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback