Inte så jobbigt ändå.

Har haft en helt underbar helg! Ville aldrig att den skulle sluta, men nu är det dock söndag igen och jag är ensam igen. Igår var det la stada som gällde för hela slanten, vi åkte kl 10 och kom hem runt 19. Jag var helt slut kan jag tillägga. Och jag har haft världens träningsvärk hela helgen så det var nog jobbigt med den :P
I fredags for vi hem till Cattis en sväng, sen blev det taxi in på stureplan men väl där så kände vi att det nog var dags att kasta in handduken och åka hem. Vi var inte riktigt klädda för en sån kväll just i fredags. Jag hade typ 3 klädesplagg hemma i fredags så jag kände mig inte på topp för en utekväll egentligen. Men det var trevligt tills vi begav oss hemöver :) Väl hemma blev det sängen direkt, jag var trött! :) Idag ska jag ta budden in till Väsby centrum, som jag nämnde ovan så har jag brist på kläder här just nu, allt är i Mora så idag ska det inhandlas lite nyss och fräscht :) I like. Sen ska väl kvällen spenderas här med en himla massa plugg. jag ligger skapligt efter i min kultur o stil historia! Usch vilket hemskt arbete! Arbetet ska vara ca 15-30 sidor och jag har lyckats skriva en halv. Lucky me! Haha eller något sånt. Nej nu ska jag ta tag i det här så det blir något gjort idag även om det är lite tungt just nu då familjen nyss åkt och skolan trycker på axlarna.. Men bara o bita hop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback