Min älskling gör mig glad.

Varje ord som kommer ur din mun är som godis för mina öron :) Du är så speciell för mig och jag tycker så galet mycket om dig! Är lycklig med dig.

Skola idag då, hade färgteori och på det ett färgteoriprov som gick sådär. Ett godkänt har jag nog iaf fixat. Är trött på klassen, ingen sa ett jota idag, de var ovanligt flamsiga med varandra, jag blir så trött. Jag orkar inte lägga energi på att vara arg för att jag är outsider i klassen. Jag orkar inte med folk som tror att de är ngt och som lever i någon slags drömvärld där alla lever efter deras pipa. Livet är inte lätt och dem gör det inte lättare.
Jag tycker att det är jävligt kämpigt här och varje morgon bävar jag mig för att få lov att gå upp.
Jag vill ha lov och jag vill att vi ska få en lägenhet så jag iaf kan känna trygghet och värme när jag kommer hem. Det vore underbart! :D Blir det inte så så kommer jag sluta i klassen och flytta hem till Dalarna igen. För jag kan inte leva utan vänner och några såna finns det då inte gott om här.

Vill du bli min vän ?

Nu ska jag snart kika på Superbad (supersugen) och äta lite mat. Det får bli rester från igår för jag har ingen ork till att laga någon mat nu. Sen ska jag försöka ta tag i pluggandet men det slutar väl som det alltid gör :P


Kommentarer
Postat av: ebba

Vad önskar du dig i julklapp? :)

2007-11-21 @ 14:25:32
URL: http://www.omebba.blogg.se
Postat av: ebba

En ny kamera, en rosa. Och en massa kläder, skor & väskor. :)

2007-11-21 @ 16:06:47
URL: http://www.omebba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback