Onsdags eftermiddag

Så nu är vi inne på den 3e dagen av den här veckan också. Det är skönt då det bara är 2 dagar kvar till helg.
Skola idag för att höra om nya färger vi tagit in på skolan som är amoniak fria. Slutade strax före 12. Åkte då direkt hem. 
Känns galet tråkigt. Det enda jag gör är att sitta hemma här och uggla. Hur kul är det? Inte ett dugg! Men det är bara att bita i det sura äpplet som mamma nyss sa. Jag har iaf lärt mig något av tiden som jag hittills bott här, jag kommer aldrig att duga åt er Stockholmare. Så fort skolan är avklarad om jag nu inte byter och flyttar hemöver tidigare så ska jag lämna den här staden och starta om på nytt! Jag längtar så galet mycket efter att slippa vara själv hela tiden, ha en klump i magen som säger att jag inte duger. Jag är den jag är och jag vill inte ändra på min personlighet för att göra er nöjda och för att få er uppmärksamhet. Såna vänner vill jag ändå inte ha, jag vill ha vänner som ser mig som den Emma jag alltid varit och som kan acceptera det faktumet.

Imorgon är jag iaf ledig och då ska här städas och pluggas.  Sen lär det väl inte hända just så mycket mer.

Längtar efter K nu och vill bara ha honom här! Saknar Lillebror också! Jättemkt!! Känns som en evighet sen vi sågs. Han har blivit så himla stor och han smallrar på hela tiden. Han har börjat bygga ihop meningar nu så nu förstår man nästan allt han säger vilket är riktigt roligt! Och i januari kommer ett nytt syskon till världen. Magen är riktigt stor nu :) Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback