Ta mig med på nya äventyr!

Jag skulle vilja lämna allt som det är här och ta med mig dem som betyder mest och bara sticka! Åka mot obestämt mål och bara mysa! Hur underbart vore inte det? Tanken gör mig glad.
Vad som iaf är bestämmt är att jag och K ska ut på en liten tripp någon helg framöver,
vi ska åka och ta in på hotell någonstans och så ska vi bara vara! Jag vill nu!
Tror det är skolltrötthet som tagit över min lilla värld nu. Jag är trött så in i norden hela dygnet, dag eller klockslag kvittar jag kan sova dygnet runt om det så vore! Utan problem.

Nu ska jag ta en smörgås och sen krypa upp i soffan och glo på lite tv tills
jag inte orkar hålla ögonen öppna mer, då ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är det mysigaste som finns. Men istället får jag vara utan han i helgen :( Kommer dröja evigheter tills jag får sova med han igen efter ikväll :( Jag DÖR!

Det är 56 dagar tills jag flyttar :)

2007-11-06 @ 18:55:13
URL: http://deepblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback