Vän till en vän, det är sommar för mig!

Senaste dagarna har jag tänkt tillbaka på sommaren 07, Den var kanon! Nu vill jag bara kunna uppleva en lika bra sommar igen 08.
Syster skickade låter, vän till en vän med Gyllene tider til lmig för några dagr sen och sen dess har den gått på högsta volym om och om igen! Den är så himla Malung och Dansbandsveckan 2007! Galet!
Sommaren spenderades på kreta i 5 vckor med besök av bla pappa m familj och Kristoffer med bror och en vän. Sen blev det Sverige och en himla massa bus och mys! Helt klart en underbar sommar!! Vill tillbaka!

Men nu har jag blickarna mot december och årsskifte. K har planer på att söka jobb i sthlm efter nyår för att komma nära mig och isf så ska vi flytta ihop vilket känns galet                                                                           

     
                                                  
                                                                      Kreta 9/6-15/7 2007

Tänkte jag skulle kasta in några bilder från halloween medans jag änså är på gång. :)                        

   
    Jag Indian                K Troll                           Wäsa  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback