Åter sjuk..

Jag orkar inte med det här snart! Kan jag aldrig få känna mig helt bra? Nu har jag feber och är snuvig.. :/
Helgen har varit underbar! Åkte hem med Kristoffer i fredags och nattade över där. Lördagen blev det mora och 18 års kalas :) Vilket var riktigt roligt! Kvällen avslutades på Wasa med trevligt och mycket folk! :) En kanon kväll.
Gårdagen var jag trött hela dagen och 18.24 gick tåget ner mot Väsby igen. I uppsla skulle jag byta tåg och vad gör jag?! Jo jag missar tåget!! Så jag fick sitt ao ch vänta i 1 ½ timme på nästa tåg + att jag fick lov att betala en ny biljett. När jag kom fram till väsby hade jag beställt en taxi då jag inte orkade vänta i 45 min på buss mitt i natten! Det var skönt! Sen blev det hem och i säng.
Vaknade imorse och jag kände mig inte alls pigg! Sitter nu med feber och snuva igen.. Men på fredag har jag läkartid och då ska ALLT tas upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback