Det blev Mjölkö

Allt bestämdes väldigt hastigt igår efter idrotten som vi hade som sista lektion. kl var då 14:00 och jag skulle hinna hem, duscha, packa och tillbaka på 3 ½ timme. Och då kan jag tillägga att det tar ca 1 timme allt som allt att ta sig hem också så jag var galet stressad! Men jag hann med och kvällen blev helt okej. :) Massvis med folk, ca 28 st :) Jag var grill"mästaren" för kvällen, det var jag och Hanna som skulle ha grill så det var ju inte så mycket att ha hand om :P Men jag lyckades bra. Vi åt och vi pratade och jag kom i säng runt halv 2. Jag ångrar inte att jag åkte med. Fick en liten pratstund med Hanna också om hur jag känner och om varför jag blev så ledsen i torsdags. Kändes skönt!
Nu ska jag inte göra något speciellt resten av helgen.. tråkigt! Har nyss ätit och städat så nu ska jag väl sitta här lite och sen kanske se om det är något bra på tv ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback