Första klippkunden

Aaah, det var det läskigaste någonsin! haha! Jag var så nervös så att händerna darrade som asplöv! Galet! Kom till skolan idag runt halv 9. Dessan visar en klassisk herrklippning och en skägg och mustach klippning, och kl 10.30 så kommer det 8 kunder som ska delas ut i klassen. Jag var ju då såklart en utav de 8 :) Nu i efterhand så känns det väldigt bra att ha gjort det, men just i den sekund som jag skulle ut och hämta in min kund så slog nervositeten över mig! Och det värre än någonsin.. Men jag tvättade hans hår och jag klippte på. :)
Dessan hjälpte mig mycket då jag var lite osäker på mitt resultat. kan tillägga att hans hår var jättekrulligt och stelt.
Lite annat mot det jag är van att klippa, skandinaviska hår. Men resultatet blev kanon och killen var jättenöjd!
Så nästa gång ska jag försöka vara lite mer avspänd, för så farligt var det ju egentligen inte! Så nu är den biten ur världen. :D
(jag har klippt mycket hemma, kompiar, familj mm men ingen som är helt utomstående, därav min nervositet)
Var i skolan till 17 och efter det så åkte jag hem för att slänga in några maskiner med tvätt så jag har något rent att ha på mig på dagarna :) Sen blev det mat och tv.
Imorgon är det skola som gäller och sen en fika med Cattis och ev en gymrunda?!  Kan bli toppen!
Nu väntar samtal från grannlandet sen sängen!


                                                      

image43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback