hemma, sjuk, besök och ikea

Haha, jaa vad ska man säga, har iaf varit hemma från skolan nu i 2 dagar. Mår inge vidare. Men det är sånt som kommer och går hela tiden i mitt liv. Så jag börjar bli van det här..
Gårdagen blev mycket hemma städa, tvätta, diska och handla dag. Idag blir de lite annorlunda då Kristoffer nu är på väg ner. :) Vilket känns grymt skönt. Så när han kommer ska vi slänga i oss lite mat och sen bär det av mot ikea en sväng för lite små inköp som behövs.
Jag har blivit lovad ett rum i den här lägenheten då brandmannen komme rhem så jag har boende här till sommaren :) Och det är bra!

Imorgon måst ejag dock till skolan då jag har 2 arbeten som ska in opch en redovisning. Får se hur jag mår ikväll men är det ingen större fara så då går jag. :)

image50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback