Hösten har dragit in

Nu vet man verkligen att hösten har dragit in över landet.. Det är grått och regnar. Löven har antagit en gulare nyans och det är frost på nätterna. Och snart är vintern här.
Gårdagens kväll spenderades framför tvn med lite varma smörgåsar och levande ljus. Det var riktigt mysigt. Sängdags blev det väldigt tidigt runt 22.30 och det var jätteskönt! Så inatt har jag fått sova i 11 timmar vilket jag älskar! Enbart då känner jag mig pigg. Jag klarar mig inte på 7-8 timmars sömn, då är jag som ett vrak.
Idag ska jag uträtta allt för lite. Känner att jag behöver en sån dag då jag akn plugga lite och bara pyssla runt lite här hemma.

Nu ska jag äta lite frukost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback