Måndags praktik

Min helg började redan i torsdags, vilket var enormt skönt! Hade läkartid i fredags på dagen så det var anledningen. Efter Provtagningar mm så åkte vi till pappa. Noel har börjat med 2-3ords meningar nu och är så himla söt! Och nu är det bara 15 veckor kvar tills nästa anländer :D
I lördags så var vi hem till mormor och morfar på middag. Det bjöds potgratäng, grillat och fika! Efter den visiten så bar det av mot Älvdalen för fixning det skulle bli bowling i Orsa. Kan tillägga att jag efter 2 matcker hade mest poäng :) haha! Jag vann alltså! Sen blev det lite bilåka och upp till Loka på 20 års kalas!
Helgen har varit tipptopp!

Idag så har jag varit på praktiken i 5 timmar. Och nu sitter jag mest här och slöar mig, jag är så himla trött! Ständigt.. :P Imorgon ska jag på arbetsintervju wish me luck!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback