Min hjärna är trött!

Gårdagen var inte alls någon höjdare.. Det bara brast.. kände mig helt outside..  Och när jag väl skulle åka hem så missade jag pendeln med 1 min så jag väntade en kvart till och lyckas missa den pendeln också! Hur fasen lyckas man med något sånt? Och imorse så häll jag på att åka förbi stationen jag skulle kliva av på, jag måste vara den mest förvirrade människa just nu. Min hjärna är helt slut. Ikväll blir det lugnt med lite mat hemma hos mig. Imorgon kanske jag taggar till lite och styr kosan ut mot Mjölkö iaf. Jag har ingen som helst lust att sitta inne en hel helg igen. Jag hatar det! Jag vill ha folk och liv runt mig. Jag blir så rastlös av att sitta hemma mellan mina väggar..
Är i skolan nu, har håltimme då de andra läser engelska, och det tentade jag av för 1 år sen :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Om jag inte hade varit sjuk hade jag åkt ner till Väsby och hållt dig sällskap i helgen *KRAM*

2007-09-07 @ 11:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback