Nya skor!

Glömde att skriva om de nya skorna jag flirtade till mig av min kära mamma idag :) Jag var inne i stan och knallade runt idag efter skolan helt själv och så gick jag in på Skopunkten. Där såg jag mina skor helt nyuppackade och de bara vänade på att få stå i min hall :) Så jag ringde till mamma och berättade om skorna och sen var det köpet gjort! jag älskar dem måste jag få säga :) Svarta stövlar med 3 spännen och en liten klack, 2-3 cm :) Perfekta till klänningarna i höst!

Har sett sjukhuset och Idol nyss. Nu väntar sängen. Jag är sjukligt trött. Jag hoppas faktiskt att det är mörkret och skolan som gör det. Jag hoppas det så att det inte är något annat. Men jag är rädd att det är ännu en förkyldning på gång, för näsan har blivit täppt och halsen känns lite konstig.. jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback