Tisdag

Idag är jag också hemma med feber.. :( Men imorgon måste jag upp ändå, för det vankas orientering på hellasgården jippi! (not). Det tar mig 1 ½ timme att ta mig dit och vi ska vara där senast 8:00.. ännu mer jippi! Så min budd hemifrån går 6:20 imorgon bitti. Knarka alvedon och bege sig ut i skogen. Kan det kännas mycket bättre?
Dagen har gått ut på att göra så lite som möjligt. Väldigt mycket tv och dator. Lite mat och lite musik.
Så den här veckan blev ju lyckad.. 1 skoldag och sen åker jag återigen HEM! :D Biljett hem har jag på torsdag och det känns kanon! Alltid lika skönt att få vara hemma. Det lutar åt en malungstripp också, måste få mysa lite med lillebror och se magen. Längtar!

K är i Oslo och han verkar inte alls trivas där just denna vecka. Mer eller mindre allt har gått snett redan och han har knappt varit där i 2 dagar. Så vi får väl se hur allt blir. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback