Utlandsresa!

Snälla ta med mig härifrån! Sveriges väder är inte bra! Det har varit kolsvart här med spöregn och åska mest hela dagen.. Så himla tråååkigt! Kallt är det också, skulle bli frost inatt.. brrr.. Jag vill ha värme och jag vill ha nöjen! Det  är precis det jag behöver. Här hemma händer det inte spec mycket. Vilket är ännu tråkigare, för hade man haft något roligt att se fram emot hela tiden så hade man ju inte heller längtat bort. Men en eller två veckor i solen skulle inte alls sitta fel nu känner jag. :) Har faktiskt påbörjat en liten moneysaver :) Ska lägga undan lite nu varje månad och sen se om jag har tid och råd med en resa vid något lov då jag inte kan ta ledigt från skolan. Någon som är sugen på att följa med?! :)

I helgen blir det att åka båt ut till Maddes lantställe vilket kommer att bli mycket roligt :) Och mycket lite sömn! Haha men det får man helt enkelt ta :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag följer med utomlands gumman! :D

2007-09-04 @ 18:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback